Livrare comanda

Politica de Livrare a Comenzilor

 

Durata Livrării

În mod normal, livrarea comenzilor se face direct la adresa dumneavoastră într-un interval de 1-7 zile lucrătoare.

Există produse care provin din depozitul firmei de curierat sau produse personalizate, ceea ce poate duce la un termen de livrare de până la 7 zile lucrătoare.

Veți primi un SMS de confirmare atunci când comanda este predată firmei de curierat, iar în maxim 2 zile lucrătoare (cu excepția weekend-ului), comanda va fi livrată de către curier.

În perioadele aglomerate, cum ar fi între lunile septembrie și decembrie, termenul de livrare poate varia între 2-10 zile lucrătoare.

Pentru comenzile din afara României, livrarea se face într-un interval de 2-10 zile lucrătoare.

 

Procesul de Livrare

  • Comanda va fi expediata din depozitul nostru între 1 și 3 zile de la plasare (valabil pentru zilele lucrătoare și pentru comenzile cu stoc disponibil). În cazuri excepționale, cum ar fi erori de inventar sau descoperirea unor produse cu defect, acest termen poate fi prelungit. În această situație, un operator al magazinului vă va contacta pentru a vă informa și a vă oferi soluții alternative.

  • În fiecare zi lucrătoare, curierul preia coletele din depozitul nostru și le transportă către depozitul firmei de curierat, de unde vor fi livrate în ziua următoare. La expedierea comenzii din depozitul nostru, veți primi un mesaj de confirmare a expedierii coletului pe adresa de e-mail din comandă, și un SMS de confirmare a expedierii comenzii.

  • Din depozitul firmei de curierat, coletele sunt expediate în toată țara. Acestea vor fi livrate în aproximativ 1-3 zile lucrătoare de la preluarea din depozitul magazinului.

  • În dimineața zilei de livrare, veți primi un SMS care va include intervalul orar de livrare, numărul de telefon al agentului de curierat și alte informații relevante despre colet. Fiecare agent de curierat are un traseu zilnic prestabilit, așadar, programul de livrare este stabilit în funcție de acest traseu. Dacă agentul de curierat sosește în zona dvs. în jurul orei 16, nu va putea să-și schimbe traseul pentru a face livrarea mai devreme.

  • Cu 10 – 20 de minute înainte de livrare, agentul de curierat va contacta numărul de telefon specificat în comandă pentru a verifica disponibilitatea și a stabili locația exactă de livrare. Dacă nu răspundeți la telefon sau numărul de telefon nu este corect, curierul nu va putea efectua livrarea. Coletul nu va fi returnat, ci va fi depus în depozitul curierului din zona respectivă. Pentru o nouă livrare, va trebui să contactați agentul de curierat la numărul de telefon din SMS sau să luați legătura cu un operator al magazinului pentru a confirma posibilitatea de livrare sau pentru a furniza date suplimentare. După primirea acestor informații, coletul va fi livrat în aproximativ 1-2 zile lucrătoare. 

Plată la Livrare

La livrare, în schimbul sumei de ramburs (dacă este cazul), agentul de curierat vă va preda coletul împreună cu o chitanță. Aveți obligația de a verifica dacă suma de ramburs indicată pe eticheta coletului este aceeași cu suma solicitată de curier sau cu suma de pe chitanță. Curierul nu permite deschiderea coletului înainte de plată. Dacă aveți orice reclamații ulterioare, vă rugăm să contactați un operator al magazinului.